Madera dla dojrzałych!
Visit Madeira dostosowuje swoją kampanię marketingową i wprowadza nowe treści dedykowane grupie docelowej 55+
Nowa kampania różnicuje komunikaty na podstawie konkretnych grup wiekowych odbiorców, szczególnie kierując je do osób w wieku 55 lat i starszych. W 2023 r. Visit Madeira uruchomiła kampanię „Experience Madeira for Yourself” na rynkach międzynarodowych. Trwająca kampania podkreśla, że Madera ma wszystko — góry, morze i kulturę — co czyni ją całorocznym celem podróży dla każdego. Kampania reklamowa prezentuje piękno wyspy, jednak w haśle przewodnim podkreśla, że najprawdziwsze doświadczenie Madery i Porto Santo jest możliwe tylko poprzez osobiste poznanie.
Teraz Visit Madeira podejmuje dodatkowy krok, odpowiadając na potrzeby różnych odbiorców i rozszerzając swoją segmentację, tak by dostosować określone treści w ramach kampanii. Nowa odsłona kampanii uwzględnia treści dopasowane dla podróżnych w wieku od 55 do 65 lat, aby spełnić potrzeby i preferencje tej grupy wiekowej. Adaptacja kampanii podkreśla zaangażowanie i strategię komunikacji Madery, która ma na celu wzmocnienie wizerunku marki i opieranie jej na poczuciu przynależności — „Madera. Należy do wszystkich”.
To podejście i segmentacja mają na celu bezpośrednie oddziaływanie na grupę docelową poprzez uwzględnienie jej potrzeb i aspiracji oraz wyróżnienie doświadczeń, które odpowiadają jej zainteresowaniom.
Zdjęcie: Na trasie Vereda das Funduras ©Francisco Correia